• 内页banner (3)

Dopu chì u badge hè fattu, cumu si deve mantene in a tappa più tardi

Dopu chì i badges sò fatti, ùn importa micca perchè.In fatti, sta idea hè sbagliata.A maiò parte di i badge appartenenu à i prudutti di metalli cum'è bronzu, ramu rossu, ferru, lega di zincu, etc., ma ci saranu oxidazioni, usura, corrosione, etc. in i prudutti di metalli.In u casu di belli badges chì ùn sò micca mantinuti friquintimenti, diventeranu scoloriti sottu à a cundizione di l'ossidazione, etc. Se questu succede à quelli badges cun valore di cullizzioni, u valore di cullizzioni di i badges serà ancu assai ridutta, cusì cumu si deve esse. mantene i nostri badge?tela di lana ?
1.Misure per prevene i danni accidentali: Prevenzione di l'occurrence di u focu hè una parte impurtante chì ogni cullettore deve attente in ogni mumentu, soprattuttu per i cullezzione chì fuma, ùn deve micca piglià a ligera.U metudu principale di prutezzione per i danni accidentali hè di implementà l'isolamentu di u capitulu.Ogni volta chì leghje, portate guanti sottili, manighjate cù cura, fate attenzione à impedisce l'uggetti duri di collisione cù l'altri, è soprattuttu attente à ùn fighjà micca a cullizzioni dopu à beie.In cortu, a prutezzione di i badges deve esse mirata è scientifica, esse infallibile, è ùn deve esse trascurata.
2.Metudu anti-corrosione è anti-ruggine: Per i badge metallici, sguassate delicatamente a terra è e macchie d'acqua nantu à a superficia di u badge chì ùn sò micca naturalmente slurried, è poi mette in una rilegatura chjusa o semi-chjusa, è mette in un locu. un armariu seccu è ventilatu..Hè devi esse nutatu chì i repellenti chimichi di l'insetti, cum'è u canforu, deve esse tenutu luntanu per evità a corrosione diretta di e cullezzione di badge.I materiali cumune propensi à a ruggine sò argentu, ramu, ferru, nichel, piombo, aluminiu, etc.
3.Metudu anti-luce è anti-secca: certi badges sò troppu secchi dopu l'esposizione à u sole longu, chì pruvucarà danni, perchè ùn deve esse guardatu in lochi cù u sole direttu.Evitendu a luce, a ventilazione è l'umidità adattata sò cundizioni impurtanti per a prutezzione di badge.Altrimenti, u culore di pittura di certi badges hè faciule di cambià, è hè faciule fà invechjate è deformazione di badge di plastica è di lignu.À u listessu tempu, i badges d'oru, d'argentu, di ramu, di ferru, di nichel, di piombo, d'aluminiu è di altri materiali anu da esse ancu prutetti da a luce.
4.Metudu anti-corrosione è a prova di umidità: Per cullezzione peribule è propensu à l'umidità, fate attente à l'aghjustà l'umidità circundante, soprattuttu ùn mette micca in lochi scuri è umidi;mantene luntanu da a cucina è u bagnu, è mette in una stanza ventilata è fresca, è verificate i badges irregularmente S'ellu ci hè muffa nantu à a superficia.Truvate i prublemi è trattà cun elli in u tempu, ma attenti à ùn dannà a polpa naturale.In generale, i materiali chì anu a paura di a decadenza è l'umidità sò ramu, ferru, nichel, piombo, aluminiu, bambù, tela, carta, seta, è ancu cullezzione cù laca è esmalte.
U valore di i badges ùn hè micca solu in i materiali è l'artighjanu chì utilizanu.Quantu più longu i badges sò guardati, u più impurtante hè u significatu simbolicu, è più altu serà u so valore.I cullezzione di badge prufessiunali culleranu cun cura i badges chì culleranu.mantenimentu per assicurà chì u so valore ùn si deprezza per l'ossidazione, l'usura, a corrosione, etc.


Tempu di post: Aug-10-2022