• 内页banner (3)

Cunniscenza pocu cumuni di badge

U prucessu di fabricazione di badge hè generalmente divisu in stamping, die-casting, hydraulic, corrosion, etc., trà quale stamping è die-casting sò più cumuni.Trattamentu di u culore U prucessu di culore hè divisu in smaltu (cloisonne), imitazione smaltu, vernice di coccia, cola, stampa, etc. I materiali di badge sò generalmente divisi in lega di zincu, ramu, acciaio inox, ferru, argentu sterling, oru puro è altri. materiali in lega.

Stamping badges: In generale, i materiali utilizati per stampà i badges sò ramu, ferru, aluminiu, etc., per quessa, sò ancu chjamati badge di metallo.U più cumuni sò i badges di ramu, perchè u ramu hè più suave, è i linii pressati sò i più chjaru, seguitu da badge di ferru.U prezzu currispundente di ramu hè ancu relativamente caru.

Distintivi fusi a pressione: I badge die-cast sò generalmente fatti di materiali in lega di zincu.A causa di u bassu puntu di fusione di i materiali in lega di zincu, ponu esse injected in u moldu dopu à u riscaldamentu, chì ponu fà badge cava in rilievu cumplessi è difficili.

Cumu distinguishà trà l'alliage di zincu è i badge di rame

Lega di zincu: leggera, bisellata è liscia

Copper: Ci sò punch marks nantu à u bordu cut, è u stessu voluminu hè più pesante di l'alia di zincu

In generale, i raccordi in lega di zincu sò rivetti, i raccordi di rame sò saldati è d'argentu

Badges di smaltu: I badge di smaltu, cunnisciuti ancu cum'è badge cloisonne, appartenenu à l'artighjanu di badge più altu.U materiale hè principarmenti di ramu rossu, culuratu cù polvere di smaltu.E caratteristiche di a fabricazione di badge di smaltu sò da esse culurite prima è poi lucidate è electroplated cù una macina, cusì si senti liscia è flat.I culori sò scuri è unichi, è ponu esse cunsirvati per sempre, ma l'esmalte hè fragile è ùn pò micca esse culpitu o cascatu da a gravità.I badge di smaltu sò cumunimenti usati in medaglie militari, medaglie, medaglie, targhe è loghi di vitture.

Badge di smaltu imitazione: U prucessu di pruduzzione hè basicamente u listessu cum'è quellu di i badges di smaltu, ma invece di u polu di smaltu, a pintura di resina, chjamata ancu pigmentu di pasta di culore, hè utilizata per a culurita.U culore hè più brillanti è brillanti cà l'esmalte.A superficia di u pruduttu hè pianu à u toccu, è u sustrato pò esse fattu di ramu, ferru, zincu, etc.

Cumu distingue l'esmalte è l'imitazione di l'esmalte: L'esmalte veru hà una texture ceramica, menu selezzione di culore, è una superficia dura.L'acupuntura ùn lascia micca marchi nantu à a superficia, ma si rompe facilmente.U materiale di l'imitazione di l'esmalte hè suave è pò esse perforatu in a capa di esmalte finta cù una agulla.

Pittura badge artigianale: evidenti cuncavi è cunvessi, culori brillanti, linee metalliche chjaru.A parte cuncave hè piena di pittura di coccia, è a parte sporgente di a linea metallica deve esse electroplated.I materiali sò generalmente di ramu, di zincu, di ferru, etc. À mezu à elli, u prezzu di u ferru è di l'alia di zincu hè prezzu, cusì ci sò più badge di pittura cumuna.U prucessu di pruduzzione hè electroplating prima, poi culurite è baking, chì hè u cuntrariu di u prucessu di pruduzzioni di smaltu.

U badge laccatu prutegge a superficia da i graffii per mantene per un bellu pezzu.Una strata di resina protettiva trasparente pò esse piazzata nantu à a so superficia, questu, Polly, chì spessu chjamemu "epoxy".Dopu chì a resina hè appiicata, u badge ùn hà micca a struttura di bumps di metalli.Ma Polly hè ancu faciule d'esse graffiatu, è dopu esse esposta à i raghji ultraviolet, Polly diventerà giallu dopu un bellu pezzu.

Stampa di badge: di solitu dui modi: serigrafia è stampa litografica.Hè ancu generalmente chjamatu badge Epoxy, perchè u prucessu finali di u badge hè di aghjunghje una capa di resina protettiva trasparente (Poly) à a superficia di u badge.I materiali utilizati sò principarmenti in acciaio inox è bronzu, è u gruixu hè generalmente 0,8 mm.A superficia ùn hè micca electroplated, ma u culore naturali o u filatu hè utilizatu.

I badge serigrafiati sò principalmente destinati à gràfiche simplici è menu culori.A stampa litografica hè diretta à mudelli cumplessi è più culori, in particulare gràfiche cù culori gradienti.


Tempu di post: Aug-10-2022