• 内页banner (3)

Cumu duranu i badge di medaglia per un bellu pezzu

Medaglie è badge sò a tistimunianza d'onore è un "rigalu speciale".Ùn sò micca solu a prova di u nostru onore nantu à u campu, ma ancu u travagliu duru è u sudore di i vincitori.U so "hard-win" hè solu premiatu Solu a ghjente pò capisce chì hè precisamente per via di a so specialità chì questu onore deve esse tesoru bè è durà per sempre.

I materiali per a fabricazione di badges di medaglia sò spartuti in duie categurie, una hè fatta di metalli preziosi, cum'è l'oru puro è l'argentu sterling, chì anu u valore è u putenziale di apprezzazione di cullizzioni è cummemorazione, è l'altru hè fattu di ramu o di lega.Questu generalmente hà u valore di cullizzioni è cummemorazione.
Ùn importa micca u tipu di materiale chì hè u badge di a medaglia, deve esse "raccolta".Cumu mantene bè questu onore, avete bisognu di attentu à e seguenti cose:

Unu: Ùn fate micca bagnatu

I badge di medaglia sò generalmente fatti di metallu, chì hè faciule da corrode o rust in un ambiente umitu, è a superficia di a medaglia serà macchiata per un bellu pezzu in un tali ambiente.U metudu di preservazione di u badge di medaglia hè di mette in una scatula è guardà in un locu seccu.

Dui: Ùn toccu

Se tuccate a medaglia à vuluntà, hè faciule di lascià tracce nantu à a medaglia, soprattuttu quandu e vostre mani sò umidi o sudati.S'ellu hè una medaglia fatta di metalli preziosi, pudete portà guanti quandu avete bisognu di toccu, è a medaglia o badge pò esse postu in un ambiente normale per u tempu.Dopu un bellu pezzu, a polvera s'accumularà.Se avete bisognu di pulizziari, pudete pulizziari cù cura cù un pannu pulitu.

Trè: Ùn bump

S'ellu hè un badge medaglia fattu di metallu preziosu, a struttura hè relativamente fragile cumparatu cù l'alia.U badge di medaglia di stu materiale ùn deve esse sbattutu o pressatu cù oggetti pesanti durante u almacenamentu.À u listessu tempu, fate attenzione à l'attrito.S'ellu hè effittivamenti sbattutu o macchiatu, ùn aduprate micca detergenti per pulizziari da sè stessu, per ùn dannà l'aspettu di l'articuli.

Quattru: stà luntanu da l'articuli corrosivi

In l'almacenamiento di medaglie è badge, tene luntanu da i sustanzi chimichi corrosivi, cum'è l'acidu è l'alkali, chì pruvucarà l'ossidazione è a decolorazione di medaglie è badge o danni per corrosività.Ricurdatevi di mantene l'alluntanu di questi elementi corrosivi quandu u almacenamentu.

Queste sopra sò e precauzioni per salvà u badge di medaglia.Se u badge di medaglia deve esse salvatu per un bellu pezzu, pudete riferite à i seguenti metudi:
Unu: Equipa a vostra medaglia in diretta cù una scatula esclusiva è guardala in un locu frescu per a preservazione, è poi caccià quandu avete bisognu di fighjà.
Dui: Muntamentu, aduprate un quadru di muntatura di medaglia speciale per muntà è almacenà e medaglie o badge cun significatu di cullezzione è commemorative.Prima, hà una certa proprietà estetica, ornamentale è decorativa, è sicondu, pò ancu priservà bè u badge di medaglia.

Trè: l'electroplating, questu hè un metudu di preservazione relativamente altu in cunfrontu cù i dui metudi precedenti, ma l'effettu hè ancu u megliu, sceglite di electroplate u vostru badge medaglia preferitu cù una film protettiva, u tempu di preservazione serà più longu Hè ancu un bonu modu di mantene longu.


Tempu di post: Aug-10-2022