• 内页banner (3)

Festa d'anniversariu di marzu

Ogni mese, u fabricatore King Gifts organizerà una festa d'anniversariu per l'impiegati chì u so anniversariu hè quellu mese.Cum'è una sucietà cù una storia di 15 anni, speremu chì ogni impiigatu pò prufittà di i benefici di a cumpagnia mentre a cumpagnia si sviluppa, cusì chì ogni impiigatu pò ottene una satisfaczione spirituale mentre travaglia.

A gestione umanizzata hè una parte essenziale di l'impresa, a cultura di l'impresa cuntinueghja à edificà u spiritu di travagliu è u sentimentu persunale di l'impiigatu, creanu un ambiente di travagliu rilassatu è armoniu è relazioni interpersonali, in modu di rinfurzà ancu u sensu cullettivu di l'onore di l'impiigatu, u sensu di rispunsabilità. è u sensu di missione, cultivà l'attitudine è u stilu di travagliu onestu è amichevule di l'impiigatu.

"Hè solu un picculu gestu per l'anniversariu di l'impiegati, ma mostra l'amore di a cumpagnia per l'impiegati è certamenti ghjucà un rolu pusitivu in prumove l'entusiasmu di l'impiegati".Pò esse dettu chì a vera cura hè sprinkled in ogni angulu di l'impresa, cusì chì a cumpagnia hà furmatu una forte coesione, l'impiigatu pò esse unitu è ​​luttà cù l'attitudine di l'eroe, tuttu u modu per seguità a crescita di a cumpagnia. à traversu grossu è magre.

U successu di a festa d'anniversariu hè solu un prelude à l'attività di l'impiegati di a cumpagnia, è hè ancu u principiu di l'impegnu di a cumpagnia per arricchisce a vita di u tempu liberu di l'impiegati è a cura di più.Credu chì in i ghjorni à vene, sottu à i sforzi cumuni di tutti l'impiegati di King Gifts, creeremu un ambiente di travagliu unitu è ​​cooperativu, armoniu, pusitivu è cummattitivu per a cumpagnia, cusì chì King Gifts creà più brillanti in l'anni futuri. .

Infine, auguri à tutti l'anniversariu è u prossimu anniversariu di l'impiegatu sicuru è ghjovanu per sempre!In l'anni à vene, vita felice, travagliu lisu !Per a nostra causa cumuni, core inseme per scrive u capitulu più magnificu di a vita.


Tempu di Postu: Mar-07-2023